اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از رانندگان بخش حمل و نقل برون شهری در آذربایجان‌غربی علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

فروغ فاریابی اظهار داشت: بر اساس اولویت و زمان‌بندی اعلامی از طرف وزارت بهداشت و درمان کشور نزدیک به ۳۰ هزار راننده بخش برون شهری استان آذربایجان غربی که دارای کارت هوشمند فعال هستند در نوبت دریافت واکسن بیماری کرونا قرار گرفتند.

او ضمن بازدید از پایانه بار شهرستان ارومیه با بررسی و نظارت بر روند واکسیناسیون رانندگان بخش برون شهری استان تصریح کرد: واکسیناسیون این بخش از قشر زحمت کش جامعه از ۱۳ مرداد ماه سال جاری آغاز شده و روزانه حداقل ۱۰۰ نفر از رانندگان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: با افزایش متصدیان واکسیناسیون روزانه تعداد بیش‌تری از رانندگان واکسینه خواهند شد و امید می‌رود در مدت کوتاهی بتوانیم واکسیناسیون رانندگان بخش برون شهری دارای کارت هوشمند فعال را به اتمام برسانیم.

به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان‌غربی؛ فاریابی با ابراز رضایت از روند واکسیناسیون رانندگان بخش برون شهری، اعلام کرد: رانندگان از قشرهای آسیب‌پذیر جامعه هستند که در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و واکسیناسیون این قشر می‌تواند نقش بسزایی در ایمن سازی آنها و در نتیجه عدم کندی و رکود در صنعت حمل و نقل و لجستیک را ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست