اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دادستان عمومی و انقلاب اسلامی نقده گفت: قاتل نزاع خیابانی در شهرستان نقده که موجب تجمع و اعتراض عده ای در این شهرستان شده بود دستگیر شد.

 رسول نوعی، شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تجمع و اعتراض عده‌ای امروز در نقده با وقوع یک فقره قتل در پی نزاع خیابانی اظهار کرد: در پی قتل یک نفر در درگیری لفظی با یک شهروند دیگر در نقده تعدادی از افراد اقدام به تجمع و اعتراض کردند.

وی ادامه داد: در ادامه این تجمع عده‌ای فرصت طلب قصد سوء استفاده از موضوع را داشتند که با تدبیر مردم و مسئولان در اجرای نقشه شوم خود ناکام ماندند.

دادستان عمومی و انقلاب نقده با بیان اینکه فرد متهم به قتل دستگیر و مراتب در دستگاه قضا به صورت جدی پیگیری خواهد شد، عنوان کرد: این درگیری از ساعت ١۶ امروز شروع شده بود و بعد از چهار ساعت با هوشیاری و تلاش ماموران نظامی و انتظامی به اتمام رسید.

وی به بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم نیز هشدار داد و گفت: اجازه هیچ‌گونه سوء استفاده به ناقضان امنیت مردم نخواهیم داد.

منوچهر شاکر فرماندار نقده نیز با اشاره به برخی ناآرامی های امروز در سطح شهر در گفت وگو با فارس اظهار داشت: این نا آرامی ها به دلیل اختلاف شخصی بین دو نفر بود و عده ای با سواستفاده از فضا اقدام به ایجاد تنش کردند.

فرماندار نقده ضمن تکذیب برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی گفت:این نا آرامی که برای ساعتی ادامه داشت فقط به دلیل اختلاف مالی دو شخص اتفاق افتاد و شایعات مطرح شده در این باره واقعیت ندارد.

شاکر در ادامه تصریح کرد:هم اکنون با ورود مردم و ریش سفیدان آرامش کامل در سطح شهر برقرار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست