اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : یکی از مربیان کشتی در شهرستان نقده در حرکتی عجیب و غیر عقلانی اقدام به شکست گوش کشتی گیران نوجوان خود با استفاده از برخی اشیا همچون سکه کرد.

وی سپس برای تسکین درد اقدام به تزریق لیدوکایین در گوش این کشتی گیران کرده که اقدام وی باعث عفونت شدید و سیاه شدن گوش این کشتی گیران و تغییر شکل ظاهری آن شده، تا جایی‌که منجر به بریده شدن گوش یکی از این کشتی گیران توسط پزشکان شد.

این مربی با گفتن این جمله که شاخصه اصلی یک کشتی گیر گوش‌های شکسته اوست، اقدام به شکستن گوش ۶ کشتی گیر کرده است. در ادامه خانواده یک کشتی‌گیر نوجوان نقده‌ای اقدام به شکایت از او کرده است.

محرومیت مادام‌العمر در انتظار خاطیان کشتی نقده

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی پس از انتشار اخبار مربوط به تخلفات یک مربی کشتی در نقده و شکستن گوش ۶ کشتی گیر گفت: از این اتفاق بسیار ناراحت شدم چرا که گوش شکسته حرمت دارد و کشتی به پهلوانی و اخلاق شناخته می‌شود.

عبدالله چمن گلی ادامه داد: به هیچ وجه بی اخلاقی در ورزش و همچنین در کشتی قابل هضم نیست و باید با این بی اخلاقی‌ها برخورد شود.

وی با بیان اینکه در صورت داشتن شاکی خصوصی قطعاً این مربی را مادام‌العمر از فعالیت محروم خواهیم کرد افزود: با کسانی که این شخص را به عنوان مربی انتخاب کرده‌اند قطعاً برخورد لازم خواهد شد.

چمن گلی با تاکید بر اینکه امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم اضافه کرد: خانواده یکی از این کشتی گیران اقدام به شکایت کرده و تیمی از هیأت کشتی موفق به دیدار با خانواده ۲ تن از این کشتی گیران شده است و هیچ اطلاعی از ۴ کشتی گیر دیگر نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست