اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمت نان در سال جاری نخواهیم داشت، گفت: نصب دستگاه کارتخوان هوشمند با هدف شفاف‌سازی عرضه نان در نانوایی های سطح استان اجرا می‌شود.

نادر رحیمی با بیان اینکه، در روزهای اخیر تعدادی از نانوایی ها کارت خوان هایی را از طرف شرکت غله و خدمات بازرگانی و با همکاری بانک‌های عامل برای توزیع هوشمند نان تحویل گرفته اند گفت: بازتاب این خبر باعث بروز شایعه در بین شهروندان و اطلاع رسانی نادرست در رسانه ها و فضای مجازی شده است که قیمت نان افزایش می یابد.

وی تاکید کرد:  افزایش قیمت نان در سال جاری روی نمی‌دهد و در این زمینه دولت برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دارد که اقداماتی برای حمایت از مصرف کننده در چرخه نهایی توزیع نان انجام می‌شود.

رحیمی بیان کرد: نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در راستای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در آذربایجان غربی آغاز شده است و بعد از تجهیز تمامی نانوایی ها به این دستگاه ها استفاده ازآنها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از نصب کارتخوان‌های هوشمند، فروش نان با این دستگاه‌ها انجام می‌شود و با توجه به تداوم پرداخت یارانه در این زمینه قیمت نان برای مردم تغییر نخواهد داشت.

رحیمی افزود: بعد از این‌که آرد نانوایی‌ها آزاد شود نیز دولت مابه‌التفاوت قیمت نان را به حساب نانوایان واریز می‌کند تا مردم کماکان نان را به قیمت قبل خریداری کنند و به مردم اطمینان خاطر می دهیم هیچ گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی استان اضافه کرد :هر گونه افزایش قیمت نان در استان تخلف بوده و گرانفروشی محسوب شده و از مردم استان درخواست می شود تخلفات بخش نان از جمله گرانفروشی ،کم فروشی،فروش آرد یارانه ای خارج از سیستم توزیع وعدم کیفیت نان را به سامانه های ارتباطی ۱۲۴ بازرسی صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان و معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست