اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: ۱۹هزار نفر دراستان از بیمه بیکاری استفاده کرده اند.

عبادی امروز پنجم اردیبهشت در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات خانه کارگر استان برگزارشد، افزود: درسال گذشته و همزمان با شیوع کرونا ۲۵هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که برای ۱۹ هزار نفر بیمه بیکاری پرداخت شد.
وی تصریح کرد: در سامانه کارا تسهیلات حمایت از کارفرمایان نیز در نظرگرفته شده بود که ۱۸۹میلیارد تومان تسهیلات به کارفرمایان استان پرداخت شده و موجب تثبیت شغل ۱۹هزار و۵۰۰ کارگر در استان شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تحریم و کرونا مشکلات متعددی را به جامعه به ویژه قشر کارگر تحمیل کرده، خاطرنشان کرد: نقش کارگران در اقتصاد و تولید جامعه امری انکار ناپذیر است.
عبادی اظهارکرد: هدف از برگزاری هفته کارگر این است که مسئولان کشوری را نسبت به مشکلات کارگران حساس کنیم.
وی یاد آور شد : در سال گذشته بیش از ۶۰۰بسته معیشتی در بین کارگران استان توزیع شد.
عبادی ادامه داد: در حال حاضر ۳۶ هزار کارگر بیمه شده در استان وجود دارند و ۱۵هزار  نفر نیز در صف انتظار هستند که در صورت تامین منابع بیمه خواهند شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا طی بازدید های انجام شده سال گذشته  از ۱۲۱۳ شرکت شهرک های صنعتی استان  ۸۱درصد پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده بودند، خاطر نشان کرد: از بازرسی های انجام شده از  ۱۱۴۰ بنگاه اقتصادی در استان، ۷۵درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست