اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام در تشریح این رزمایش، وحدت میان نیروهای مسلح استان را مثال زدنی دانست.

سردار محمدتقی اوصانلو در تشریح روند اجرای رزمایش تخصصی امداد و درمان مشترک نیروهای مسلح در شمال غرب کشور، وحدت میان نیروهای مسلح استان را مثال زدنی دانست و از موفقیت‌آمیز بودن این رزمایش بزرگ و تخصصی خبر داد.

سردار اوصانلو افزود: در این رزمایش برای نخستین بار سامانه ارتباط مستقیم پزشکی از راه دور، ارتباط پزشک متخصص با نیروهای امدادی مستقر در پایگاه‌های صفر مرزی و ارتفاعات صعب‌العبور و نیز تماس مداوم خلبانان و امدادگران با فرماندهان و مسئولان امدادی با موفقیت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رزمایش تخصصی امداد و درمان مشترک نیروهای مسلح در شمال غرب به میزبانی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام برگزار شد و یگان‌هایی از سپاه، ارتش، فرماندهی انتظامی و مرزبانی به اجرای تمرین مشترک امداد و نجات پرداختند.

در این رزمایش، نیروهای مسلح پس از درگیری و نبرد با دشمن فرضی چرخه کامل امداد اولیه، انتقال به پست امداد، ایستگاه جراحی، بیمارستان صحرایی و همچنین انتقال مجروحین به وسیله چندین بالگرد و همزمان به بیمارستان‌های شهری سپاه و ارتش را تمرین کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست