اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : پیرو استمداد و شکایت مردمی درباره مشکلات دانشگاه پیام نور واحد سلماس، سرپرست بازرس کل استان آذربایجان غربی به همراه هیاتی از این دانشگاه بازدید و ضمن ابراز تأسف و نگرانی شدید از وضعیت موجود، هشدارهای لازم را صادر کرد.

به نقل از بازرسی کل استان، سجاد ده ده جانی سرپرست این بازرسی کل و هیات همراه در بازدید از دانشگاه پیام نور سلماس ضمن حضور در محل  پروژه ساختمان جدید این دانشگاه که با پیشرفت حدود ۳۰ درصد متوقف شده است، از محل فعلی دانشگاه نیز بازدید کرد.

سرپرست بازرسی کل استان آذربایجان غربی در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد، ضمن ابراز تأسف و  نگرانی شدید از وضعیت موجود، هشدارهای لازم را در راستای بند (ج) ماده ۱۱ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور جهت رفع مشکلات و نارسایی‌های موجود به مدیران حاضر و استانداری به عنوان مقام ارشد استان داد.

در بررسی و بازدید میدانی انجام‌گرفته، مشاهده شد واحد پیام نور شهرستان سلماس در ساختمان استیجاری آموزش‌وپرورش استقرار یافته که از نظر فضای فیزیکی و محیطی کاملاً مخروبه و فرسوده بوده و حکم تخریب ساختمان نیز صادرشده و با توجه به سقف چوبی و شیروانی بودن ساختمان مذکور هر لحظه احتمال تخریب ساختمان وجود دارد و از نظر استحکام بنا و فضا، شرایط لازم برای استقرار دانشگاه و دانشجویان و سیستم آموزشی را ندارد.

این درحالی است که تاکنون مذاکرات انجام‌گرفته با فرمانداری سلماس و مکاتبات متعدد انجام‌گرفته توسط مسئولین دانشگاه پیام نور با فرمانداری شهرستان سلماس جهت مساعدت در تأمین محل مناسب برای اجاره و استقرار دانشگاه پیام نور واحد سلماس منجر به نتیجه نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست