اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از ورود ۳ محموله داروی رمدسیویر به استان خبر داد و گفت: این دارو برای درمان بیماران کرونای بستری در بیمارستان های استان در دو مرکز توزیع شده است.

جلال غفار زاده در نشست خبری با خبرنگاران افزود: داروی تزریقی رمدسیویر به صورت وارداتی از چین وهند وارد کشور شده و در روزهای آینده در داخل کشور تولید انبوه خواهد شد.

او تصریح کرد: با تولید انبوه این دارو، رمدسیویر داخلی نیز در استان توزیع می شود.

غفارزاده اظهار کرد: درحال حاضر تمامی داروهایی رمدسیویر موجود در بازار آزاد سیاه استان تماما غیرمجاز و تقلبی بوده و ۶ نفر نیز در این خصوص بازداشت شده اند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در روزهای اول شیوع کرونا در استان هم زمان با کل کشور یک التهاب برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده وجود داشت، خاطر نشان کرد: در استان در زمان قبل کرونا ما واحد الکل سازی داشتیم ولی واحد تولید مواد ضدعفونی کننده نداشتیم که با وارد شدن جهادی دستگاه ها و واحد های تولیدی درحال حاضر در تولید این محصولات مشکلی نداریم.

غفار زاده اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بازدید و نظارتها از داروخانه های استان به ۱۰برابر افزایش یافته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست