اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با هدف بهبود وضعیت جاده های تکاب و شاهین دژ، راه های اصلی این شهرستان‌ها دو بانده می شود.

داریوش امانی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات جاده‌ای شهرهای تکاب و شاهین دژ که با حضور فرمانداران دو شهرستان و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تکاب برگزار شد، افزود: بهسازی و ساماندهی جاده‌های اصلی و روستایی شهرهای تکاب و شاهین دژ از سال‌های گذشته آغاز شده که تکمیل نشده و اکنون با اعتبارات ویژه دولت سیزدهم تکمیل و آسفالت طرح‌های جاده‌ای این شهرها سرعت و شتاب می‌گیرد.

وی اظهارکرد: آسفالت پروژه‌های در دست احداث راهداری و ساماندهی محورهای روستایی تکاب و شاهین دژ تا پایان هفته دولت امسال در شهریور ماه طبق تعهد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی آسفالت و تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: روکش آسفالت راه‌های اصلی شهرهای تکاب و شاهین دژ مناسب نیست از این‌رو اعتبارات ویژه ای علاوه بر اعتبارات ابلاغ شده قبلی تخصیص خواهیم داد.

امانی با تاکید بر اینکه سازمان راهداری برای تأمین اعتبارات واردات تجهیزات و ماشین آلات از کشورهای همسایه توسط اداره کل راهداری آذربایجان غربی آمادگی دارد، اضافه کرد: کمبود ماشین آلات راه سازی از مهمترین مشکلات طرح‌های جاده‌ای شهرهای تکاب و شاهین دژ است که برای بازسازی و تجهیز آنها نیز اعتبارات خوبی تصویب کردیم که اختصاص خواهد یافت.

وی یاد آورشد: جهت تأمین اعتبارات لازم و احداث پاسگاه پلیس راه در صورت تأیید ضرورت از سوی پلیس و راهدارخانه در تکاب و تأمین قیر و آسفالت مورد نیاز پروژه‌های این شهرستان نیز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برنامه عملیاتی در دستورکار دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاد ه ای تکاب با اشاره به اینکه میزان برخورداری تکاب از آسفالت راه‌های روستایی کمتر از میانگین کشوری و استانی است گفت: با توجه به فصل کاری محدود در این شهرستان، اولویت این سازمان جبران عقب ماندگی‌ها و آسفالت سریع پروژه‌های در دست احداث در جاده‌های اصلی تکاب است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران ۲ شهرستان گزارشی از وضعیت محورهای مواصلاتی و نیازهای منطقه جهت بهبود جاده‌های اصلی و روستایی ارائه کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور عصر چهارشنبه از وضعیت زیرساخت‌های جاده‌ای تکاب از جمله محور تکاب – شاهین دژ، محور در حال احداث و آسفالت تکاب – تخت سلیمان – دندی، جاده روستایی محور یهرلو و ساریقورخان و کارخانه راکد تولید آسفالت اداره راهداری تکاب بازدید کرد.

شهرهای تکاب و شاهین دژ در فاصله ۸۵ کیلومتری از هم در جنوب آذربایجان غربی واقع شده اند و در مجموع هزار و ۲۶ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست