اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از میزبانی ٣ سد شهرچای ارومیه، مهاباد و آغ چای چایپاره از مسافران نوروزی خبر داد.

مجید رستگاری در این باره افزود: طبق برنامه ریزی‌ها شهروندان و مسافران می‌توانند از دوم تا دهم فروردین بین ساعات ۱۰ صبح تا پنج و نیم عصر از این سدها بازدید کنند.

او اظهار کرد: یکی از مهمترین موارد در این بازدیدها، در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت نکات ایمنی و حفاظتی است که امیدواریم مورد توجه بازدیدکنندگان باشد تا حادثه‌ای برای آنها ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی همچنین گفت: گردشگران، مسافران نوروزی و شهروندان استان که قصد حضور در مناطق تفرجگاهی را دارند، از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها به صورت جدی خودداری کنند.

مجید رستگاری با توصیه به گردشگران افزود: بر اساس اطلاعیه هواشناسی تا اوایل فردا با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران و رعد و برق، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های استان، پیش بینی می‌شود.

او اظهار کرد: از هموطنان و مسافران درخواست می‌کنیم در روزهای اول و دوم فروردین از هرگونه تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌های استان آذربایجان غربی خودداری و موارد ایمنی را کاملا رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: بارش‌ها در آذربایجان غربی شدت خواهد داشت و رگبار، رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی با احتمال رگبار تگرگ برای بیشتر مناطق انتظار می‌رود.

در نوروز سال‌های اخیر به علت شیوع کرونا، بازدید از بسیاری اماکن گردشگری به ویژه سدها ممنوع شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست