اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  میزبانی جام باشگاه‌های والیبال قهرمانی آسیا با انصراف شهرداری ارومیه ؛ در پی عملکرد غیر شفاف این تیم و بدهی های معوق، به تهران رسید.به گزارش کردپرس، از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از ۲۵ اردیبهشت تا یکم خردادماه سال ۱۴۰۱ با حضور ۱۱ تیم از ۱۰ کشور قاره کهن برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود این رقابت‌ها به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار شود که با توجه به محرومیت‌های مالی این باشگاه ازسوی فدراسیون جهانی والیبال و با وجود دادن چندین مهلت و فرصت فدراسیون والیبال به شهرداری ارومیه، این باشگاه نتوانست رضایت شاکیان خود از FIVB را جلب نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و مسئولین باشگاه شهرداری ارومیه با وجود تلاش‌های و مذاکرات فراوان اعلام کردند که نمی‌توانند این مشکلات را برطرف کنند و از حضور و میزبانی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا انصراف دادند. این در حالی بود که مسئولین فدراسیون والیبال در نظر داشتند آذرباتری را به عنوان میزبان این رقابت‌ها اعلام کنند که مسئولین این تیم هم اعلام کردند نمی‌توانند میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده گیرند.

بر این اساس و با توجه به ترافیک رویدادهای بین‌المللی والیبال ایران در سال آینده، فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ را در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کند و تهران را به عنوان شهر میزبان این رقابت ها به کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی کرد.

بدین ترتیب علاوه بر قهرمان لیگ برتر والیبال سال ١۴٠٠ایران، یک تیم دیگر از ایران به‌عنوان میزبان این رقابت‌ها در مسابقات باشگاه‌های مردان آسیا حضور خواهد یافت که فدراسیون والیبال در روزهای آینده پس از پایان لیگ برتر ۱۴۰۰ در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

گفتنی است؛ بدهی باشگاه شهرداری به مربی و بازیکنان خارجی‌اش با توجه به رای دادگاه حکمیت ورزش “CAS” باید پرداخت شود اما تاخیر در پرداخت علیرغم مهلت مقرر، میزبانی ارومیه در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه های آسیا را تحت تاثیر قرار داد.

 در پی بالا گرفتن موضوع، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری، ورود دادستانی و سازمان بازرسی استان را به بررسی عملکرد مالی شهرداری ارومیه درخصوص هزینه های تیم والیبال شهرداری و مبانی قانونی این پرداختها را خواستار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست