اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی‌فقیه و رئیس ستاد امر به معرف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: مدیران در مجموعه‌های اداری به موضوع خودسازی و تقویت ارتباط خود با مفاهیم اسلامی توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی صبح چهارشنبه در آخرین جلسه اخلاق ویژه مدیران در سال جاری، اظهار کرد: بر اساس آیات و روایات، آنچه برای مدیران اهمیت ویژه دارد این است که نسبت به خودسازی و نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه خود توجه کنند.

وی افزود: مدیران در جامعه اسلامی باید در کنار انجام امورات اداری، تقویت ارتباط کارکنان با مبانی اسلامی و الهی را مدنظر قرار داده و در مسیر ارتقای سطح ارتباط زیرمجموعه خود با مبانی اسلامی و دینی تلاش مضاعفی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه و رئیس ستاد امر به معرف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: انس با قرآن و نهج‌البلاغه برای مدیران می‌تواند زمینه افزایش روحیه دینی و نیز بهبود وضعیت فعالیت و تلاش را به همراه داشته باشد که در همین راستا باید تدابیر مناسبی اتخاذ و اجرایی شود.

وی ادامه داد: مدیران نگاه به نهج‌البلاغه حضرت امام علی (ع) را به عنوان سند راهبردی در راستای اجرای شیوه‌های مدیریت در جامعه مورد توجه قرار دهند تا در اجرای برنامه‌ها و مدیریت صحیح دستگاه خود موفق باشند.

حجت‌الاسلام قریشی تاکید کرد: تکیه بر عقل، تدبیر و دریافت مشورت از انسان‌های صالح، معتمد و متعهد و متخصص از جمله مواردی است که باید مدیران آن را رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست