اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مجمع انتخاباتی هیات ووشو آذربایجان‌غربی با حضور زهرا ناطقی نایب رئیس فدراسیون و سجاد بیرامی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار و سعید موسوی به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.
در این مجمع سعید موسوی موفق شد با کسب ۱۷ رای برای دوره چهار ساله به عنوان رئیس هیات انتخاب شود و علی نوری دیگر کاندیدای مجمع ۱۱ رای کسب کرد.

زهرا ناطقی نائب رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به آمادگی فدراسیون برای اعطای میزبانی مسابقات به استان آذربایجان‌غربی گفت: در صورت تکمیل زیرساخت‌ها و آمادگی استان، فدراسیون از میزبانی مسابقات بخصوص رقابت‌های بین‌المللی منطقه‌ای در این استان حمایت می‌کند.

وی گفت: استان آذربایجان‌غربی ظرفیت‌های بالایی در رشته ووشو دارد و انتظار داریم هیات با برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان بخصوص در روستاها چه در بحث قهرمانی و چه در بحث داوری و مربی نسبت به ارتقای دانش رشته ووشو اقدام کند.

نائب رئیس فدراسیون ووشو اظهار کرد: عدالت محوری توجه به همه نقاط استان و همچنین توجه ویژه به حوزه بانوان و بخصوص داوری برای ارتقا و بهره‌مندی از پتانسیل بالای استان از دیگر نکاتی است که هیات با توجه به آنها در راستای رشد و توسعه بیشتر ووشو تلاش کند.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به روند برگزاری انتخابات و رقابت تنگاتنگ دو کاندیدای برآمده از این رشته ورزشی اظهار کرد: نتیجه انتخابات امروز که توسط مجمع به عنوان نماینده همه جامعه ووشو استان رقم خورد بدست آمد و اعضای مجمع باید با مطالبه گری و پیگیری برنامه‌های اعلامی توجه به موضوعات مدنظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: پتانسیل ووشو استان در شهرهای مختلف باید مورد توجه قرار بگیرد و تاکید داریم مسابقات مختلف این رشته ورزشی به میزبانی شهرهای مختلف استان برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به اهمیت موضوع استعدادیابی نیز اشاره کرد و افزود: پایه سازی و توجه به استعدادها مهم ترین رکن هر رشته ورزشی است و هیات باید از ظرفیت موجود بهره بگیرد.

دکتر بیرامی اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی ظرفیت میزبانی مسابقات فراکشوری را دارد و می‌توانیم میزبانی رقابت‌های مهم این رشته ورزشی را نیز با توجه به پتانسیل‌های بالای استان برنامه ریزی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست