اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس فدراسیون کاراته اظهارکرد: آذربایجان‌غربی از استان‌های با ظرفیت و ریشه‌دار کاراته است.

سیدحسن طباطبایی گفت: آذربایجان‌غربی در بخش‌های مختلف رشته کاراته همواره پیشرو بوده بطوریکه هم پیشکسوتان، مربیان و داوران بزرگی در این استان حضور دارند و هم ملی‌پوشان و استعدادهای زیادی از این استان فعالیت دارند.
وی افزود: یکی از انتظارات ما، حمایت از همه شهرستان‌ها و آماده‌سازی یک تیم کامل داوری است که بتوان این تیم در مسابقات مهم بین‌المللی قضاوت مسابقات مهم را برعهده داشته باشند.
رئیس فدراسیون کاراته با تمجید از جامعه کاراته استان آذربایجان‌غربی و سلیمی رئیس هیات و داور بین‌المللی کشورمان اظهار کرد: ایجاد هم‌افزایی و همدلی در کاراته استان بسیار ارزشمند و مهم است و توقع داریم جایگاه استان بیش از پیش ارتقا یابد.
طباطبایی گفت: فدراسیون کاراته آماده هرگونه حمایت از این استان است و در خصوص میزبانی مسابقات همچون جام وحدت و دوستی آمادگی دارد.
طباطبایی به بازی‌های آسیایی هم اشاره کرد و افزود: همه کاراته‌کاهای اعزامی شانس کسب مدال خوشرنگ را دارند.
محمد آزادی معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم گفت: توجه به حوزه بانوان و شهرستان‌ها و استعدادیابی از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
در مجمع انتخاباتی هیات کاراته آذربایجان‌غربی، جواد سلیمی در رقابت با رقیب خود با کسب حداکثر آرا برای ۴ سال به عنوان رییس هیات کاراته استان انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست