اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی استان از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند.

پروین محمدپوری با بیان اینکه این تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال است، گفت: برای ۲ هزار و ۸۰۹ نفر از جامعه هدف بهزیستی استان نیز در یکسال گذشته براساس الگوهای تسهیلگری اشتغال، زمینه کار فراهم شده است.

وی با اشاره به سایر خدمات ارائه شده به افراد تحت پوشش بهزیستی آذربایجان غربی اظهار کرد: ۵۰ میلیارد ریال حق بیمه سهمیه کارفرمایی و خویش فرمایی معلولان استان پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: طی یک سال گذشته برای ۷۲ نفر از معلولان استان هم پرداخت جبران عدم کارایی به میزان سه میلیارد و ۳۴۰ میلیارد ریال انجام شده است.

محمدپوری ادامه داد: در این مدت همچنین ۳۸۰ میلیارد ریال برای تسهیلگری در احداث مسکن مددجویی برای ۵۸۹ واحد هزینه شده  و کمک هزینه ودیعه مسکن برای زنان و معلولان سرپرست خانوار با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی یادآور شد: ۷۲۰ میلیارد ریال مشارکت های مردمی جهت تامبن لوازم ضروری، تامین دارو، تامین لوازم کمک آموزشی، پزشکی و معیشتی در بخش های دولتی و غیر دولتی به صورت نقدی و غیر نقدی و خدمات هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه نیز بیان کرد: پوشش ۱۰۰ درصدی روستاهای استان و مناطق محروم حاشیه شهر ارومیه با بهره گیری از ظرفیت های بومی تشکل ها و تسهیلگران محلی نسبت به شناسایی معلولان روستایی و حاشیه شهر انجام و برای این موضوع بیش از ۶۰ میلیارد ریال طی یک سال گذشته هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست