اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: به اصنافی که کمتر آسیب دیده اند بر اساس برآوردها تسهیلات ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی داده می شود.

وی در بازدید از روند احداث بازارچه آتش گرفته شهرستان مهاباد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار فرصت شغلی در آذربایجان غربی ایجاد شده است که تا پایان این مقدار به ۸ هزار فرصت شغلی می رسد.

سهندی افزود: همچنین تاکنون ۲۴۴ میلیارد تومان اعتبار توسط این نهاد از بانک ها جذب برای امور اشتغال زایی و رونق تولید هزینه شده است.

او ادامه داد: : به اصنافی که در جریان آتش سوزی مهاباد، کمتر آسیب دیده اند بر اساس برآوردها تسهیلات ۱۰ تا ۱۵  میلیون تومانی داده می شود.

فرماندار مهاباد نیز گفت: بهتر است تا قبل از عید تسهیلات لازم به  اصناف آسیب دیده از آتش سوزی بازارچه قدیم این شهرستان ارائه شود.

عارف خدرلو با اشاره به اینکه کمک به بازسازی مغازه های آسیب دیده در صدر برنامه های مسئولان است، گفت: برای  حمایت از بازاریان آسیب دیده دستگاه‌های شهرستان نیز در سطح استانی و کشوری پیگیری جبران خسارت اصناف متضرر بازارچه قدیم این شهرستان هستند.

او افزود: با تلاش خیران نیز یک پویش با عنوان ” پویش مردمی حمایت از بازسازی بازارچه قدیم مهاباد” برای جمع آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان به راه افتاده است.

فرماندار مهاباد تصریح کرد: کمک به کسب و کارهای آسیب دیده و اشتغال زایی و  توانمندسازی از اولویت های کاری این اداره در خصوص اصناف آسیب دیده بازارچه اصغری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست