اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی‌ها با توجه به بیماری کرونا در ارومیه خبر داد.

مهدی مژدهی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: سال‌های گذشته فراخوان‌هایی برای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی‌ها داده شد و چند شرکت نیز اعلام آمادگی کرد ولی در آن برهه توافقی انجام نشد.

او با بیان اینکه ۵ هزار و ۷۶۰ تاکسی در ارومیه فعال است، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا تنها ۳۰درصد تاکسی‌های ارومیه فعال بوده و بیشتر به صورت گردشی فعالیت می‌کنند.

مژدهی فر ادامه داد: هم اکنون با توجه به حساسیت موضوع، زمینه برای عقد قرارداد با یک شرکت برای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه‌ها فراهم شده و به زودی عملی می‌شود.

رییس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳ هزار ماسک رایگان بین رانندگان تاکسی توزیع شده است، تصریح کرد: یک‌هزار و ۳۵۰ طلق جدا کننده بین مسافر و راننده نیز در بین تاکسی‌های ارومیه نصب شده ولی برخی رانندگان پس از مدتی این طلق‌های جدا کننده را برداشته و استفاده نمی‌کنند.

او افزود:  در حال حاضر از ۲۹۳ اتوبوس خصوصی ارومیه تنها ۱۰۰ اتوبوس فعال است و اتوبوس‌های بخش ملکی نیز فعالیت ندارند.

رییس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه ۱۵ بازرس در سطح شهر ارومیه رانندگان تاکسی را رصد می‌کنند، تاکید کرد: تعداد نیروی بازرسی نسبت به تاکسی‌های فعال کم است و بنابراین از همشهریان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی و اتوبوس با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا سازمان بتواند به بهترین نحو نظارت داشته و برخورد داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست