اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پرونده شورای شهر و شهرداری ارومیه در مرحله تحقیقات مقدماتی در شعبه بازپرسی و تحت نظارت دادستان و دادگستری آذربایجان‌غربی قرار دارد.

ناصر عتباتی در دیدار پرسش و پاسخ با دانشجویان در زمینه پرونده شورای شهر و شهرداری ارومیه بیان کرد: این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی در شعبه بازپرسی و تحت نظارت دادستان و دادگستری بوده و تاکید به رسیدگی دقیق و عادلانه بدون فضاسازی رسانه‌ای شده است.

او ادامه داد: تشکیل پرونده شخصیت برای متهمین و مجرمین  یکی از نکات ارزشمند قانونی است که به علت کمبود زیرساخت‌ها تاکنون به صورت کامل اجرایی نشده و لازم است در این زمینه نیز نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در خصوص مشکلات معادن جنوب استان نیز گفت: در این رابطه بازدید میدانی مفصل از معادن تکاب انجام و جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در این شهر با حضور بیش از ۱۰ مدیر کل استانی برگزار و تصمیمات خوبی از جمله نهادینه کردن صنایع تبدیلی، نظارت مستمر بر زیست محیط منطقه و رفع مشکلات اهالی اتخاذ شده که در حال انجام است.

او با اشاره به فرارهای مالیاتی گفت: این امر از حقوق عامه و در دستور کار دائمی است و به هیچ وجه مماشاتی در این موضوع نخواهیم داشت.

عتباتی با تاکید به کاهش جمعیت کیفری زندانها گفت: در ماه اخیر نزدیک به ۲۰ مرتبه از زندان‌های مختلف سطح استان بازدید به عمل آمده و این روند ادامه خواهد داشت. از همه نهادهای مردمی و خیرین و رسانه ها درخواست می شوددر بحث آزادی زندانیان غیر عمد پای کار بیایند و افراد در بند را برهانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست