اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: یک واحد دفتر کار مامایی در شهرستان ارومیه که مبادرت به انجام سقط غیر قانونی می کرد، پلمب شد.

دکتر مسعودی بیان کرد: پیرو گزارش های واصله و بازدید میدانی صورت گرفته مشخص شد یک واحد دفتر کار مامایی در شهرستان ارومیه مبادرت به انجام سقط غیر قانونی می کرد که با انجام فعالیتهای نظارتی فشرده و محرز شدن موضوع برای کارشناسان نظارت بر درمان این حوزه، مکان مزبور با همکاری اداره مامایی این معاونت و کارشناسان بازرسی دانشگاه در مورخه ۶ مرداد ماه سال جاری پلمب شد.

او ادامه داد: پرونده مربوطه بعد از تنظیم صورت جلسه های قانونی جهت پیگیری های بعدی در اختیار مبادی حقوقی و انتظامی قرار گرفت.

دکتر مسعودی تاکید کرد: بنا بر فرموده رهبری، تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌‌ترین فرایض مسئولان و آحاد مردم است و این فریضه درباره افراد و مراکز اثرگذار و فرهنگ‌‌ساز، تاکید بیشتر می‌‌یابد.

معاون امور درمان دانشکده علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ بر اساس وظیفه ذاتی هرجایی مورد خلافی در زمینه ارائه خدمات مشاهده شود به طور حتم بدون اغماض برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست