اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: بیش از ۳۰ درصد در حوزه مواد مخدر، دستگیری و مقابله با خرده فروشان در استان در چهارماهه امسال افزایش داشته ایم .

سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در حوزه قاچاق نیز به ارزش ریالی ۶۰ درصد افزایش داشته ایم و حجم قاچاق ما با اقدامات خوبی که صورت گرفته رو به کاهش است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با اقدامات دولت و مجلس در راستای برداشتن یارانه از بخشی از اقلام اساسی ، باعث شد که اقدامات برای قاچاق کم شود. در حوزه قاچاق سوخت هم با عنایت به اقدامات مشترک شرکت نفت و پلیس در خروجی مرزها، پلیس امنیت اقصادی از ۵ مرز  استان  در سه مرز مستقر شده است و در آینده نیز دو مرز دیگر هم استقرار صورت خواهد گرفت.

 سردار جهانبخش در سفر به مهاباد از کاهش ۲۰ درصدی تصادفات فوتی درون شهری هم خبرداد و گفت: در مجموع تصادفات منجر به فوت نسبت به سال قبل کاهش داریم . اما در حوزه تصادفات منجر به فوت جاده ای متاسفانه افزایش داریم که این موضوع به فرهنگ رانندگی ما مربوط است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ما در سطح استان  بیش از ۳۲درصد افزایش تردد در چهارماهه داریم و فرهنگ ترافیک و کنترل و نظارت پلیس تاثیر گذار است .

او ادامه داد: در داخل شهر مهاباد نیز ۲۰ درصد کاهش تصادفات منجر به فوت داریم اما لازم است گره های ترافیکی در شهرهای بزرگ به خصوص مهاباد که باعث ناراحتی مردم می شود  در شورای ترافیک مدیریت و مهندسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست