اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان غربی از پلمب پنج دستگاه آسانسور در استان خبرداد.

ابراهیم فخری، گفت: در راستای حفاظت از ایمنی و سلامت شهروندان و با توجه به بازرسی‌های کارشناسان این اداره کل، پنج دستگاه آسانسور از آسانسورهای مسکن مهر و ساختمان های مسکونی، پلمب شد.

وی افزود: از ابتدای سالجاری بازرسی از آسانسورهای دولتی و ساختمان پزشکان نیز در دستور کار اداره کل استاندارد قرار گرفته است که در این راستا طبق تفاهم انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی تمدید پروانه مجوز فعالیت تمامی ساختمان های پزشکی و مطب ها منوط به دریافت گواهینامه آسانسور انجام می گیرد.

فخری افزود: در همین راستا طی بازرسی انجام شده از آسانسورهای مراکز دولتی آسانسور دو مرکز دولتی نیز پلمب شده بود که با اقدام به استاندارد سازی رفع توقیف گردید.

سرپرست اداره کل استاندارد استان در ادامه گفت: تاییدیه های آسانسور دارای اعتبار یک ساله است و در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت های مجاز و عدم بازرسی ادواری سالیانه توسط بازرسان تاییدصلاحیت شده سازمان ملی استاندارد و تمدید تاییدیه ایمنی کیفیت آسانسور، مسئولیت حوادث و سوانح  احتمالی به عهده مالکین و مدیران ساختمان های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست