اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جانشین ناجا با اشاره به اینکه ارتقای امنیت و آسایش مردم، خط قرمز نیروی انتظامی است و در این راستا با هر عامل اخلال برخورد قانونی می شود، گفت: جلوگیری از ورود سلاح شکاری به کشور به ویژه از مرزهای غربی، در دستور کار جدی ناجا قرار دارد.

سردار سرتیپ قاسم رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه با اشاره به اینکه استان‌های غربی کشور از جمله آذربایجان غربی، کردستان، ایلام و کرمانشاه مقصد قاچاق سلاح شکاری از آن سوی مرزها هستند، افزود: در صدد هستیم با همکاری نیروی انتظامی، مرزبانی و وزارت امور خارجه و استفاده از ظرفیت دیپلماتیک، از این امر جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: مبارزه جدی با قاچاقچیان اسلحه یکی از مهمترین برنامه ها در این راستاست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در برخی مناطق کشور، بدعت نامناسبی وجود دارد و در مراسم عزاداری و عروسی از سلاح استفاده می کنند که باید جلوی این امر غیرقانونی گرفته شود.

سردار رضایی همچنین با اشاره به برخورد جدی با ایجاد کنندگان رعب و وحشت در کشور اظهار داشت: اراذل و اوباشی که بخواهند زمینه ایجاد ناامنی را فراهم کنند با دیوار مستحکم نیروی انتظامی روبرو می شوند.

وی با اشاره به اینکه اراذل و اوباش در صورت فرار یا تسلیم شدن به نیروی انتظامی، برای عمل به قانون در اختیار دستگاه قضا قرار می گیرند، بیان کرد: البته باید مجازات این افراد بازدارنده باشد تا دیگر کسی جرات نکند در جامعه شرارت کند.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید با تصویب قانون مناسب در این زمینه، کمک کار نیروی انتظامی باشند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین در رابطه با قاچاق کالا گفت: توجه به امنیت اقتصادی در کشور ضروری است و باید نیروی انتظامی و مرزبانی در گمرکات و پایانه ها مستقر شده و مسوولان نیز در این رابطه همکاری کنند تا جلو ورود کالای قاچاق گرفته شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست