اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: عنصر ورزش؛ شادی آفرین ، آرام بخش و تعامل و همکاری در حوزه جوانان تکلیفی ارزشمند است.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه جمعی از مدیران ستادی خود با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار رحیم جهانبخش دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت: باید از تلاش و همکاری و تعامل مؤثر و خالصانه مجموعه خدوم انتظامی و امنیتی استان در تمامی رویدادهای ورزشی و حوزه جوانان بخصوص همایش های ورزش های همگانی و میزبانی مسابقات بین المللی و بطور خاص مسابقات کبدی جوانان جهان در اواخر سال گذشته و مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی که طی روزهای گذشته به شایستگی در استان برگزار شد، تقدیر و تشکر نمایم.
فضای بانشاط و شورانگیز ورزش با حضور شکوهمند تماشاگران جذابیت و شادابی فزاینده ای در جامعه ایجاد می کند و البته برقراری نظم و امنیت در این رویدادها رکنی بسیار مهم و اساسی است که همواره مجموعه انتظامی استان با عشق و جان رسالت خطیر خود را انجام داده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت نقش ورزش در پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی تأکید و ابراز امیدواری کرد تعامل و همکاری های دوجانبه و بخصوص آموزش و فرهنگ سازی برای جامعه ورزشی و جوانان از طریق دوره های توجیهی و موارد مورد نیاز و گسترش فعالیت ها و برنامه های ورزشی و سلامت محور بتواند موجب تحکیم و تقویت رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شود.
سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار گفت: از تعامل و همکاری در برگزاری رویدادهای ورزشی و برنامه های حوزه جوانان استقبال می کنیم چرا که اعتقاد داریم، عنصر ورزش؛ شادی آفرین ، آرام بخش و تعامل و همکاری در حوزه جوانان تکلیفی بزرگ و ارزشمند است.

در این دیدار که وحید دشتیان رئیس حراست، سجاد خوبدل مشاور مدیرکل و رئیس روابط عمومی و محمد سپهری سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان نیز حضور داشتند، تفاهمنامه همکاری های مشترک و دوجانبه بین دو طرف به امضا رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست