اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جانشین انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر تریاک که در بار پیاز جاسازی شده بود، حین تحویل بار در ایست بازرسی شهید کلانتری شهرستان ارومیه خبر داد.

سرهنگ ایرج حسنخانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینهت قاچاق مواد مخدر در شهرستان ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان آذربایجان غربی، قرار گرفت.

او افزود: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی باند قاچاق مواد مخدر شده که با زیر چتر اطلاعاتی قرار دادن موضوع  مشخص گردید باند موصوف با یکدستگاه دستگاه خودروی باری در قالب بار پیاز به قاچاق مواد مخدر از شرق کشور نموده اند.

جانشین انتظامی استان ادامه داد: در این راستا با پایش های شبانه روزی و استقرار مامورین در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری، پس از چند ساعت کنترل تردد خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و دستگیری سوژه مورد نظر شدند.

سرهنگ حسنخانی ادامه داد: پس از اعتراف متهمین دستگیر شده و جهت دستگیری متهمین اصلی باند، خودروی مورد نظر که با شگردهای خاص پلیسی و تعیقیب و مراقبت های لازم داخل شهر ارومیه شده و در حین تحویل بار بود، طی یک عملیات منسجم متهمین اصلی باند در جاده بند دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

 او بیان کرد: خودروها جهت بازرسی به مقر پلیس ارجاع داده شد در عملیات جست و جو ٣٧ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار پیاز کشف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست