اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار ارومیه لایحه بودجه پیشنهادی ٢٢ هزار میلیارد ریالی سال ۱۴۰۱ را تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر کرد، این در حالی است که این میزان نسبت به سال قبل ٢٠ درصد افزایش را نشان می دهد.

حسین مهدی زاده، شهردار ارومیه لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ با رقمی به میزان ٢٢ هزار میلیارد ریال را تقدیم رئیس شورای اسلامی شهر کرد.

مهدی‌زاده در این جلسه بیان کرد:  در این لایحه برای دو بخش اعم از ٣۶درصد جاری و ۶۴ درصد عمرانی در نظر گرفته شده است و یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری در ارومیه، توجه ویژه به مناطق محروم و همچنین افزایش ۴ درصدی میزان اعتبارات عمرانی است.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه میزان بودجه شهرداری ارومیه نسبت به سال گذشته ٢٠ درصد افزایش یافته است، افزود: میزان بودجه پیش‌بینی شده برای جذب کمک‌های دولتی ١١۶میلیارد تومان برای شهرداری ارومیه در سال ١۴٠١است.

گفتنی است؛ در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری، شهرداری ارومیه ۴۰ میلیاردتومان بدهی دارد. بیش از ٧٠ درصد درآمد شهرداری ها وابسته به صدور پروانه ساخت و طرح تفصیلی است و در چند سال گذشته تنها ٢٠ درصد طرح تفصیلی در شهر تحقق یافته است.

شهرداری ارومیه ١٠ هزار ٣۶ پرسنل دارد که شامل ۴۸۶۰ پرسنل قرار دادی و ۵۲۰۰ پرسنل شرکتی است و در حال حاضر ماهانه بیش از ۴۵ میلیارد تومان حقوق پرسنل پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست