اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: با وضعیت کنونی بیمارستان ها و افزایش تعداد بیماران بدحال کرونا، پیش بینی می شود در روزهای آینده ۱۰۰ درصد تخت های استان پر شود که این امر، می تواند بسیار مشکل ساز شود.

جواد آقازاده روز چهارشنبه در جلسه ویدیو کنفرانس با معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آذربایجان غربی رو به افزایش است که موجب افزایش تعداد بیماران بستری و فوتی می شود.

او اضافه کرد: این میزان افزایش بیمار در استان را پیش بینی می کردیم و بارها در ستاد استانی تاکید کرده بودیم که تمامی مسوولان باید پای کار بیایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: تلاش می کنیم تا تخت های بیمارستانی بیشتری ایجاد کنیم تا بتوانیم بیماران را بستری کنیم اما باید به سمت پیشگیری همه جانبه پیش برویم.

آقازاده گفت: با وضعیت کنونی بیمارستان ها و افزایش تعداد بیماران بدحال، پیش بینی می شود در روزهای آینده ۱۰۰ درصد تخت های استان پر شود که این امر، می تواند بسیار مشکل ساز شود.

او تصریح کرد؛ تداوم روند فعلی موجب وخامت شیوع کرونا در کل استان و پُر شدن همه بیمارستان‌ها می‌شود که باید برای مقابله با آن، همه مردم اهتمام داشته باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز با اشاره به وضعیت نامناسب پنج شهر کشور از جمله ارومیه گفته بود که این شهر به همراه چهار شهر دیگر شامل تهران، کرج، مشهد و اصفهان، در روزهای تعطیل آخرهفته، مشمول طرح ممنوعیت ورود و خروج خودرو خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست