اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت :شورای فنی با هدف توزیع عادلانه و شفاف سازی فضای کسب و کار در حوزه عمرانی بر مراحل واگذاری پروژه ها نظارت می کند.

پیمان آرامون در نهمین جلسه شورای فنی استان افزود : رفع مشکلات و حمایت از جامعه فعال پیمانکاری از برنامه های معاونت عمرانی استانداری است که با تاکیدات مقام عالی استان و به منظور شفاف سازی و توزیع عادلانه کار کمیته پیمان شورای فنی بر درخواست دستگاههای اجرایی برای واگذاری طرح ها نظارت می کند.

وی استفاده از ظرفیت تمامی پیمانکاران در اجرای طرح های عمرانی با هدف تقویت توان اجرایی شرکتهای استانی از دیگر برنامه های مدیریت ارشد استانی برشمرد و افزود: در سال های اخیر بدلیل کاهش برخی حمایت ها از جامعه پیمانکاران استان توان مالی و اجرایی پیمانکاران تحلیل رفته است که با این اقدام سعی در اصلاح روش ها و جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق فعالان این عرصه می شود.

در ادامه این جلسه اعضای شورای فنی پس از ارائه گزارش کمیته نظارت در خصوص پروژه های شهرستان شاهین دژ ، مشکلات پروژه احداث کانون پرورش فکری کودکان شهرستان شاهین دژ را بررسی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست