اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: واکسن کرونا به متولدان سال های ۱۳۶٨ و قبل از آن در استان تزریق می شود و می تواند زمینه تسریع در واکسیناسیون را فراهم کند.

دکتر جواد آقازاده افزود: با توجه به تصمیم جدید وزارت بهداشت،  افراد ۳۲ تا ۴۱ سال (متولدین ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۸)  که ساکن استانهای آذربایجان غربی، هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌نام کنند.

او افزود: افراد می توانند بعد از ثبت نام در سایت salamat.gov.ir به مراکز واکسیناسیون در آذربایجان غربی مراجعه کرده و دز اول واکسن کرونا را تزریق کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: این دانشگاه از ابتدای واکسیناسیون تاکنون هیچ گونه ذخیره واکسنی نداشته و به صورت به‌روز سهمیه واکسن خود را به گروه های سنی مشمول تزریق کرده است.

آقازاده تاکید کرد: با این روند، امیدوار هستیم که واکسیناسیون در آذربایجان غربی شتاب بیشتری بگیرد.

 تاکنون بیش از یک میلیون نفر در آذربایجان غربی واکسن کرونا تزریق کرده اند.

از هم‌اکنون تمامی افراد ۴۲ سال به بالا (متولدین ۱۳۵۸ و قبل) در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خودشان انتخاب کنند. برای این کار، نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.

هم‌چنین (متولدین ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۸) که ساکن استانهای آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، قم و هرمزگان هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌نام کنند.

همچنین تمامی افرادی که قبلا در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده ولی به هر دلیل هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند می‌توانند دوباره ثبت‌نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست