اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، ورزشکاران آذربایجان‌غربی ۱۳۶ مدال در سطوح جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند.

سجاد بیرامی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته استان و افزایش به ۱۰۰ هزار ورزشکار بیمه شده گفت: در سال ۱۴۰۱ ورزشکاران استان موفق به کسب ۱۳۶ مدال در سطوح جهانی آسیایی بین المللی با رشد ۳۱۰ درصدی، دعوت و عضویت ۲۹۰ ورزشکار استان با رشد ۷۶ درصدی شدند.

او با اشاره به کسب ۸۰۰ مدال در مسابقات مختلف کشوری  نیز گفت: در این حوزه نیز ورزش استان با رشد بیش از ۸۴۰ درصدی و برگزاری ۱۱۸ دوره آموزشی با رشد ۳۱ درصدی روبه رو بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: استان در سال گذشته موفق به میزبانی ۶ مورد مسابقه جهانی و بین المللی با رشد ۵۰۰ درصدی و میزبانی مجمع انتخابات کنفدراسیون کبدی آسیا برای اولین بار بود.

بیرامی افزود: در سال گذشته شاهد رشد ۱۰۵ درصدی تعداد تیم‌های استان در لیگ‌های کشوری و رسیدن تعداد آنها به ۸۴ تیم بودیم ضمن اینکه میزبانی از ۲۱ اردوی تیم های ملی با رشد ۹۱ درصدی، برگزاری ۱۸ مجمع هیات‌های ورزشی، برگزاری ۵ شورای ورزش استان با ۴۰۰ درصد رشد، برگزاری ۲۷۷ مورد مسابقات قهرمانی استان با ۱۶۰ درصد رشد ٫ اضافه شدن ۱۷۳ باشگاه جدید با رشد حدود ۳۰ درصدی، تجهیز ۸ باب خانه ورزش روستایی، برگزاری بیش از ۲۰۰ رویداد در حوزه ورزش همگانی ٫ اعزام ۲۳۴ ورزشکار به المپیاد استعداد های برتر و کسب ۴۲ مدال ٫ برگزاری صدها برنامه در ورزش روستایی از جمله جام پرچم روستاییان با شرکت ۹۰۰ تیم از ۹۰۰ روستا با حضور بیش از ۱۵ هزار ورزشکار، برگزاری جشنواره و رویدادهای متعدد از جمله المپیاد ورزشی کارکنان، برگزاری جشنواره و دهها نشست تخصصی با هیئت‌ها و ده ها مورد استقبال از قهرمانان در سال ۱۴۰۱ انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست