اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: بازرسی های انجام شده در سال گذشته منتج به تشکیل ۶ هزار و ۳۷۵ فقره پرونده تخلفات صنفی شده که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

عبدالحمید سرتیپی گفت: از ابتدا تا پایان سال ۱۴۰۱ در استان آذربایجان غربی ۵۶ هزار و ۸۹۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی جهت کنترل و نظارت بر عملکرد بازار، سطح عرضه و تولید انجام شد.

او افزود: بازرسی های انجام شده در سال گذشته منتج به تشکیل ۶ هزار و ۳۷۵ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۶ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال گردید که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

سرتیپی تصریح کرد: طی یکسال گذشته بازرسی های انجام شده به تفکیک ۱۴ هزار و ۳۳۶ مورد بازرسی با تشکیل یک هزار و ۶۷۹ فقره پرونده به ارزش بیش از ۴۷۷ میلیارد ریال از واحدهای تولیدی صنفی و غیر صنفی، یک هزار و ۸۳۸ مورد با تشکیل ۱۹۵ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۸۸۹ میلیارد ریال از واحدهای صنفی عمده فروشی شده است.

او ادامه داد: همچنین ۳۳ هزار و ۷۵۷ مورد با تشکیل ۳ هزار و ۵۱۷ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۳۱۲ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال از واحدهای صنفی خرده فروشی، ۹۰۹ مورد با تشکیل ۱۷۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۴ هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال از انبارها و سردخانه ها و ۴ هزار و ۷۸۶ مورد با تشکیل ۸۰۶ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از واحدهای صنفی خدماتی صورت گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اضافه کرد: در یکسال گذشته عملکرد ۱۷ شرکت وارد کننده نیز مورد بررسی قرار گرفت که ۷ فقره پرونده تخلفات صنفی با ارزش بیش از ۳۶۵ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

سرتیپی بیان کرد: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۷ هزار و ۷۷۹ مورد بازرسی طی گشت های مشترک بازرسی با ادارات و ارگان های ذیربط انجام گرفته که منجر به تشکیل ۲ هزار و ۷۵۱ فقره پرونده تخلف به ارزش یک هزار و ۶۴۳ میلیارد ریال گردید که جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع گردیده است.

او با اشاره به عملکرد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز ۵ هزار و ۶۴۶ مورد بازرسی با تشکیل ۳۰۴ فقره پرونده تخلف به ارزش نزدیک به ۹۸۰ میلیارد ریال انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست