اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

در بازدید از انبار مورد نظر، تعداد ۵ هزار و ۴۱۸ ثوب البسه به صورت قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش تقریبی آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه؛ بیش از ۵۴میلیارد ریال برآورد شده است.

آوای مرز : فرمانده انتظامی استان از کشف انبار البسه قاچاق به ارزش بیش از ۵۴ میلیارد ریال با تلاش ماموران گمنام پلیس امنیت اقتصادی استان در ارومیه، خبر داد.

سردار “رحیم جهانبخش” در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از محل دپوی البسه قاچاق در یک باب  انباری در سطح شهر ” ارومیه”  مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی قرار دادند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران گمنام پلیس امنیت اقتصادی استان، انبار مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی، مورد بازدید قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازدید از انبار مورد نظر، تعداد ۵ هزار و ۴۱۸ ثوب البسه به صورت قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش تقریبی آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه؛ بیش از ۵۴میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۱ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان گرامی خواست که در افزایش امنیت اجتماعی بیش از پیش با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام  و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست