اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

در راستای اجرای سیاست‌های بازآفرینی شهری در استان مطالعات جدید براساس نیازسنجی محلات هدف برای افزایش محدوده بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری در دستور کار قرار دارد که این امر با حفظ کامل بافت‌های تاریخی شهری محقق می‌شود.

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای تحقق سیاست‌های نهضت ملی مسکن در حوزه بازآفرینی شهری از انبوه‌سازان در محدوده بافت‌های فرسوده شهری حمایت می‌شود.

سید محسن حمزه‌لو در جلسه بررسی مسائل نوسازی مساکن در بافت‌های فرسوده شهری، اظهار کرد: در راستای تحقق برنامه نوسازی مسکن محدوده بازآفرینی شهری آذربایجان‌غربی به خصوص در بافت‌های فرسوده، بسته‌های تشویقی و تخفیفات ویژه در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیان ارائه می‌شود.

او ادامه داد: طبق این برنامه ۱۳ هزار و ۴۲۲ واحد مسکونی در محدوده‌های بازآفرینی شهری به خصوص بافت‌های فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی و احداث می‌شود که جهت تحقق این برنامه از ظرفیت بسیج مهندسین و سرمایه‌گذاران انبوه ساز حمایت می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: صاحبان املاک در بافت فرسوده استان که نسبت به نوسازی مسکن اقدام کرده اند، می توانند تسهیلات ۵.۵ میلیارد ریالی را دریافت نمایند.

حمزه‌لو اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن و اخذ پروانه ساختمانی با تخفیف ۵۰ درصدی، از خدمات نظام مهندسی با تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند و می‌توانند نسبت به نوسازی واحدهای خود اقدام کنند.

او بیان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های بازآفرینی شهری در استان مطالعات جدید براساس نیازسنجی محلات هدف برای افزایش محدوده بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری در دستور کار قرار دارد که این امر با حفظ کامل بافت‌های تاریخی شهری محقق می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست