اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف سه میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال انواع دستکش و ماسک های احتکار شده در استان خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا در این خصوص اظهار داشت: در راستای تعامل متعددی که با سازمان تعزیرات حکومتی استان و دانشگاه علوم پزشکی استان در جهت مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و برهم زنندگان امنیت روانی و سلامت و بهداشت عمومی جامعه، برگزار شد برخورد با محتکران در دستور کار انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در طرح مذکور که مدت سه روز اجرا شد بیش ۱۶۰ واحد صنفی، تجاری و انبار در سراسر استان مورد بازرسی قرار گرفت.

وی گفت: با اجرای این طرح ۴و احد صنفی متخلف شناسایی و ۲۶ هزار عدد انواع ماسک و یک میلیون جفت دستکش لاتکس کشف شد که برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۳ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح ۳ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، توصیه کرد: پلیس و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم تا در صورت اطلاع از احتکار موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست