اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۷ هزار متر زمین خواری و جلوگیری از تصرف در ارضی ملی به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان مهاباد خبر داد.

سرهنگ ایرج حسنخانی در این زمینه اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی، طرح مقابله‌ای با پدیده زمین خواری در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان پس از انجام تحقیقات و بازدیدهای میدانی و بررسی اسناد، مدارک و استعلامات لازم و همچنین هماهنگی با مرجع قضائی، نسبت به کشف ۷ هزار و ۸۴۷ متر زمین خواری در حاشیه شهرستان “مهاباد” اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش زمین رفع تصرف شده ۲۳ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسنخانی با بیان اینکه حفظ وحراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت‌ها و مأموریت‌های پلیس است، گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری (تصرف اراضی ملی وشهری) موضوع را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست