اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در ارومیه گفت: در این عملیات، شبکه قاچاق محموله سنگین مواد مخدر منهدم شد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: محموله مربوط به این شبکه قاچاق، طی روزهای گذشته، از شرق کشور به سمت آذربایجان‌غربی حرکت کرده بود که با اطلاع از موضوع، یک دستگاه تریلر شناسایی و طی یک عملیات ویژه ضمن توقیف محموله، اعضای شبکه نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه تعداد دیگری از اعضای این شبکه هم به زودی دستگیر خواهند شد، اظهار کرد: همچنین در عملیات دیگری، ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: این محموله‌ها می‌توانست تأثیر مخربی برای جامعه جوانان استان داشته باشد که خوشبختانه با هوشیاری پلیس، قاچاق این میزان مواد مخدر ناکام ماند.

کشف ۱۰ هزار دلار ارز قاچاق در ماکو

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۱۰ هزار دلار ارز قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال توسط مرزبانان هنگ مرزی ماکو خبر داد.

سردار یحیی حسین خانی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز در مرزها، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گمرک بازرگان در شهرستان ماکو به یک نفر که قصد خروج از کشور را داشت، مظنون شدند.

وی افزود: در بازرسی مرزبانان از متهم، ۱۰ هزار دلار که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری متهم تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی ارزهای کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست