اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : – فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۷ قبضه سلاح جنگی و ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در عملیات اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان میاندوآب، خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش در این زمینه افزود: مأموران انتظامی شهرستان میاندوآب از فعالیت فردی در خصوص انتقال محموله‌ای از سلاح‌های جنگی و شکاری به وسیله یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به داخل استان مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از اینکه با رصد هوشمندانه خود، مسیر تردد خودروی متهم را در ایستگاه بازرسی شهید محمد نژاد شناسایی و با اخذ دستور از مرجع قضائی، طی یک عملیات منسجم و هماهنگ؛ سواری پژو پارس را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به کشف ۷ قبضه سلاح جنگی و ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در بازرسی از خودروی مذکور اشاره کرد و ادامه داد: در این عملیات ۱ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار جهانبخش بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح‌های غیر مجاز که زمینه ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می‌شوند تأکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست