اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در یک هفته اجرای طرح نظارت و پایش بازار در استان، ۱۳۵ نوع تخلف کشف به ارزش ریالی بیش از ۴ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال کشف شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در خصوص این خبر گفت: در بازه زمانی ۱۷ شهریور تا ۲۳ شهریور امسال، تعداد ۲ هزار و ۴۵۷ مورد بازرسی در استان صورت گرفته است.

وی افزود: در این زمینه ۱۳۵ نوع تخلف کشف شد که ارزش ریالی پرونده‌ها بیش از ۴ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال بوده و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

اسکندری تصریح کرد: با مقایسه عملکرد فوق نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۲ درصد افزایش در بازرسی ها، ۴۰ درصد افزایش در تشکیل پرونده و ۲ هزار و ۶۴۵ درصد افزایش در ارزش ریالی پرونده ها بوده است .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بیان کرد: عمده ارزش ریالی پرونده ها برحسب نوع کالا به ترتیب مربوط به ارز دولتی، موز، برنج، لاستیک وروغن موتور، لوازم خانگی و سیمان وآهن الات و بقیه سایر واحدها است.

وی ادامه داد: همچنین بر حسب ارزش ریالی پرونده های متشکله برحسب نوع واحد به ترتیب مربوط به دریافت کنندگان اشخاص حقیقی و حقوقی ارز دولتی، احتکار و گرانفروشی انبارها را شامل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست