اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: ۱۳ فقره پرونده ارزی با عنوان تخلف عدم اجرای تعهدات به ارزش بیش از ۲۹۴ میلیارد ریال در آذربایجان غربی شناسایی و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

غلامرضا بابایی با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای رسیدگی و پایش واحدهای دریافت کننده ارز دولتی در استان از ابتدای سال جاری تا ۳۰ مهر ماه ۱۵۱ فقره پرونده ارزی که از طریق بانک مرکزی دریافت کرده بودند مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی و رسیدگی به پرونده های فوق ۱۳ فقره منجر به تشکیل پرونده با عنوان تخلف عدم اجرای تعهدات به ارزش بیش از ۲۹۴ میلیارد ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

بابایی تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده در حوزه گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، قند وشکر، برنج خارجی، روغن نباتی و لبنیات ۲۵ هزار و ۵۵ مورد بازرسی صورت گرفت که ۸۰۸ مورد از بازرسی های انجام شده منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۷۱ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال گردید.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی به عملکرد حوزه مبارزه با قاچاق ارز و کالا اشاره کرد و گفت: در ۷ ماهه نخست سال جاری ۵ هزار و ۵۹۷ مورد بازرسی نیز برای مقابله با قاچاق کالا در استان انجام شد که ۳ هزار و ۴۱۴ مورد از واحدهای صنفی و ۲ هزار و ۱۸۳ مورد از واحد های غیر صنفی بوده است.

بابایی اضافه کرد: طی بازرسی های انجام شده در حوزه قاچاق ۱۳۳ فقره پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از ۳۴ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست