اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: با عنایت به رویکرد اصلاحی و تربیتی زندانیان، به خصوص زندانیان جرایم مواد مخدر، با تلاش بسیار، مقدمات ایجاد مراکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان جرایم مواد مخدر در ارومیه فراهم شد.

 حمزه بروجنی در حاشیه آیین کلنگ زنی فاز اول مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندانیان جرایم مواد مخدر، اظهار داشت: با عنایت به رویکرد اصلاحی و تربیتی زندانیان، به خصوص زندانیان جرایم مواد مخدر، با تلاش بسیار، مقدمات ایجاد مراکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان جرایم مواد مخدر در ارومیه فراهم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه زمینی به مساحت ۲۴ هکتار در جوار مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه موجود بود، مقرر شد در فاز اول ۹۰۰ متر از این زمین با ایجاد سوله به امر حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان اختصاص یابد، که علاوه بر محل فعالیت زندانیان، محل اسکان و خواب آن‌ها نیز فراهم شود.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی در خصوص اعتبارات اختصاص یافته برای ایجاد این مرکز تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود اعتبار مورد نیاز برای اتمام این مجتمع رقم ۳۵۰ میلیارد ریال باشد که انشاالله با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مجموعه استانداری و همچنین شواری مبارزه با مواد مخدر به زودی مراحل ساخت آن آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم در این مجتمع که فاصله اندکی با شهرک صنعتی ارومیه دارد زمینه فعالیت حدود ۱۰۰۰ نفر از زندانیان جرایم مواد مخدر مهیا شود که گام بسیار مهمی در اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و بازگشت سعادتمندانه به جامعه است.

خاطرنشان می‌شود در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، مراسم کلنگ زنی مرکز حرفه آموزی و اشتغال زندانیان جرایم مواد مخدر با حضور بروجنی مدیر کل زندان‌های آذربایجان‌غربی، مجیدی، معاون رییس کل دادگستری و رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب، عباسی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مسئولین قضائی و انتظامی استان در منطقه جارچیلوی ارومیه انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست