اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: کمبود منابع انسانی در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها ، چالشی مهم در این عرصه است و به همین دلیل نیز همه هنرمندان و اصحاب رسانه باید خود را جزء مهمی از این مجموعه بدانند.

علیرضا نوروزی در آئین معارفه رئیس جدید ارشاد شهرستان سلماس گفت: کمبود منابع انسانی در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها ، چالشی مهم در این عرصه است و به همین دلیل نیز همه هنرمندان و اصحاب رسانه باید خود را جزء مهمی از این مجموعه بدانند و تعامل و همکاری تنگاتنگ خود را با فرهنگ و ارشاد اسلامی تداوم بخشند.

وی افزود: همه فعالیت های عرصه فرهنگ ، هنر و اطلاع رسانی در جهت کسب رضایت خاطر مردمی است و به همین دلیل امید بخشی به مردم و نقد منصفانه در صدر توجهات این عزیزان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: تخریب آفت هنر و فرهنگ است و هنرمند و رسانه پویا باید در همه زمینه های فعالیتی، نقد همراه با راهکار در جهت حل معضلات مردمی گام بردارد.

نوروزی ضمن معرفی “رامین پور عباس” بعنوان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد سلماس گفت: تجارب ارزنده آقای پورعباس در طول چندین سال خدمت خود در این مجموعه موجب تحول و ارتقای عملکرد فرهمگ و ارشاد سلماس خواهد بود.

سرپرست فرمانداری سلماس نیز در جلسه معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس گفت: امروزه برای توسعه همه جانبه جامعه نیازمند فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ اعضای آن هستیم.

کاظم غنی زاده اظهار کرد: اولویت اصحاب هنر و رسانه باید نشاط آفرینی با دید همه جانبه و خلاقانه در سطح جامعه تقویت همدلی و وحدت بین آحاد مختلف مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: سلماس ظرفیت ها و پتانسیل های قوی در عرصه های فرهنگ ، هنر و اطلاع رسانی دارد و مفاخر بسیاری در اینخصوص پرورش داده که نیاز است جهت توسعه فرهنگی به مردم تبیین و آگاهسازی شود.

طی حکمی باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و فرماندار سلماس ، رامین پورعباس بعنوان سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس منصوب و از زحمات علی اصغر فیض الهی رییس پیشین این مجموعه قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست