اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در سالروز شکست عملیات کودتا در ترکیه ، روز دموکراسی و وحدت ملی ترکیه را تبریک گفت.

مصطفوی در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد عملیات نافرجام کودتا در ترکیه گفت: حقیقتا عملیات نافرجام کودتا با هدف ضربه زدن به دموکراسی و وحدت ملی در ترکیه برنامه ریزی شده بود که خوشبختانه با هوشیاری دولت و مقاومت و در صحنه بودن ملت جمهوری ترکیه به شکست منجر شد.

وی گفت: ایران اسلامی و جمهوری ترکیه برای برقراری امنیت پایدار در مناطق مرزی و آسایش مرزنشینان خود شهدای زیادی را تقدیم کرده اند و امروز با درایت و هوشیاری مرزبانان دو کشور دشمنان و گروه های تروریستی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده اند.

وی با اشاره به افتتاح بازارچه مرزی ساری سو توسط استاندر آذربایجان غربی و والی آغری در هفته گذشته ادامه داد: تجارت مرزی و فعال شدن بازارچه های می توند در امنیت و توسعه پایدار مناطق مرزی دو کشور موثر باشد.

عثمان پشمن سرکنسول جمهوری ترکیه نیز در این مراسم از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از دولت قانونی ترکیه در برابر کودتاچیان قدردانی کرد و گفت: دولت و مردم ترکیه هرگز این حمایت ها را فراموش نخواهند کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست