اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت : با آغاز بکار آقای رئیسی و دولت سیزدهم فرش های قرمز و تشریفات جمع شد.

دکتر رحیم نیا افزود : برای توسعه استان همه مدیران باید دست به ‌دست هم بدهند.

وی ادامه داد : فضای مسمومی بر علیه مدیران وزارت بهداشت و شخص وزیر دیده می شود از رسانه ها انتظار می‌رود تا این فضا مدیریت شود

رحیم نیا اذعان کرد : آمار مهاجرت بالاست و همه ما باید در راستای کاهش فرار مغزها تلاش کنیم.

مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت تاکید کرد : جایگاه آذربایجان غربی در توریسم درمانی خیلی بالاست و باید از همه ظرفیت های استان استفاده کرد.

شایسته سالاری و سلامت مردم در دستور کار مدیران قرار گیرد

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی هم گفت : دانشگاه علوم پزشکی مستقیما با جان و زندگی مردم ارتباط دارد و باید در این حوزه خیلی تلاش کرد.

حجت الاسلام اسم حسینی افزود : با اقدامات زیرساختی که دکتر آقازاده انجام داده مدیریت جدید هم باید در راستای توسعه دانشگاه و کاهش مشکلات گام بردارند.

وی ادامه داد : شایسته سالاری و سلامت مردم باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

افتخار می کنم که سرباز سلامت بودم

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مراسم تودیع خود گفت : دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی را در شرایطی تحویل گرفتم که همسر فداکارم را در حین عمل از دست دادم.

دکتر جواد آقازاده افزود : تمام کارهای اجرای مربوط به نظام بوده و دغدغه دشمن کاهش بی اعتمادی در قبال وظایف است.

او تصریح کرد : وقتی مجموعه را تحویل گرفتم زیرساخت های درمانی در شان مردمانش نبود و شرایط مراکز بیمارستانی بسیار نامناسب بود.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اذعان کرد : شاخص تخت ها و خانه بهداشت و درمان بسیار پایین بود و اگر توسعه بیمارستان ها شکل نمی گرفت ماه‌های اول کرونا بیماران بیرون می خوابیدند.

آقازاده گفت : آذربایجان غربی ویترین نظام است و مسوولان کشوری باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.

وی اذعان کرد : توسعه و افزایش تخت های بیمارستان شوط، چالدران، تدبیر، امید، شمس، بازسازی بیمارستان طالقانی و توسعه بیمارستان سیدالشهدا و غیره از جمله اقدامات شاخص این دوره می باشد

او ادامه داد : توسعه بیمارستان امام، بیمارستان امام علی، میلاد، مطهری، توسعه اورژانس بیمارستان امام، احداث بیمارستان جامع زنان، افتتاح بیمارستان تکاب ، احداث بیمارستان های پیرانشهر، اشنویه، شاهین دژ، نقده، بیمارستان دیالیز ١۵٠ تخت خوابی خیرین نیز با پیشرفت فیزیکی ۵٠ تا ٨٠ درصد در حال اجرا هستند.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت : بیمارستان ٣٠٠ تختخوابی مهاباد و ٣۵٠ تختخوابی میاندوآب، توسعه بیمارستان آذربایجان، بیمارستان چایپاره و… در دستور کار قرار گرفت.

دکتر آقازاده افزود : صنعت بیمارستان سازی در استان شکل گرفت و نیازمند توسعه بیشتر هستیم.

وی ادامه داد : دهکده سلامت جزو دغدغه های اصلی مسوولان استانی ست و زمین آن حدود ۵ ماه قبل واگذار شد و بیمارستان قابل توسعه از ۶٠٠ به ١٠٠٠ تختخوابی آن در دستور کار است

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت : احداث ١٨ کلینیک، راه اندازی اولین داروخانه الکترونیک و آزمایشگاه مرجع و رفرنس در استان انجام گرفت.

دکتر آقازاده با بیان اینکه ٨سال زندگی شخصی من در این مجموعه گذشت، تصریح کرد : در این مدت در ادامه فعالیت های زیرساختی ۵ مرکز تصویربرداری و ١۶ دستگاه ١۶ اسلاید در سطح استان راه اندازی شدند و ٢١ دستگاه اکسیژن ساز و ناوگان آمبولانس ما تجهیز شدند

وی افزود : افزایش پایگاه های اورژانس و راه اندازی اورژانس هوایی و تحت پوشش قرار دادن ۶٠٠ هزار حاشیه نشین استان از جمله اقدامات بود

آقازاده با تاکید بر اینکه راه اندازی پژوهشکده تحقیقاتی گفت : تاثیر خشکی دریاچه ارومیه بر زندگی مردم منطقه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد : مرزهای آذربایجان غربی نماد رشادت و ایثار فرزندان ایران زمین است و بر همین اساس اردوهای راهیان نور عملیاتی شد.

وی اذعان کرد : آذربایجان غربی در گذشته ها مرکز قاچاق دارو بود و معاونت غذا و دارو رتبه اول مبارزه را کسب کرد و دانشکده علوم پزشکی خوی با محوریت شمال استان هم شکل گرفت و باعث افزایش اعتبارات استانی شد.

دکتر آقازاده تاکید کرد : افتخار می کنم که در همه این سال ها سرباز سلامت بودم.

توسعه و اخلاق مداری شعار مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

در ادامه دکتر محمد امین ولی زاده سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی  با تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله دکتر آقازاده گفت: بی شک در نظام جمهوری اسلامی و دولت انقلابی مسئولیت و خدمتگزاری یک امانتی است که به ودیعه گذاشته می شود  و جز عبادات محسوب می شود، خصوصا در این برهه زمانی که مردم عزیز ما با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

دکتر ولی زاده افزود: از این لحظه به بعد ما با شعاری در راستای توسعه عدالت محور و اخلاق مدار با استفاده از سلایق و ظرفیت های انقلابی و ولایی دانشگاه  در تعامل با ادارات استان و استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس و نمایندگی امام جمعه و دیگر ارگان ها طی مسیر خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه تصریح نمود: بنده از همکاران دانشگاه تقاضا دارم که مانند گذشته و با انرژی بیشتر و امیدواری بیشتر به کار خودشان ادامه دهند و اعتقاد دارم با همدلی و همراهی همدیگر بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

او در خصوص اهم محور برنامه های خود گفت: پیگیری ادامه روند توسعه کارهای انجام شده،ترمیم نقاط ضعف دستگاه، مبحث کرونا و واکسیناسیون همچنین  در حوزه درمان ادامه کارهای انجام شده در مبحث کرونا را ادامه خواهیم داد.

دکتر ولی زاده ادامه داد:  تلاش جهت نزدیک سازی تخت های بیمارستانی به متوسط کشوری که ۱٫۸ الی ۲ در کشور است که ما مختصری با آن فاصله داریم انشالله با ادامه پروژه های استان به عدد دلخواه خواهیم رسید.

رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: تلاش جهت ساماندهی بهتر و بیشتر نیروهای انسانی شاغل  و جذب نیروهای جدید، تلاش جهت ارتقای رضایت مندی پرسنل با حضور در محیط و تعامل با همکاران ، تلاش جهت ارتقا رضایت مندی بیماران و همراهان،  پیگیری مطالبات و معوقات با همکاری معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی ، پیگیری طرح پیشنهادی برخورداری از حق کرونا و توجه به بحث توریسم درمانی با توجه به موقعیت استان و همجواری با چند کشور همسایه از جمله برنامه کاری بنده خواهد بود.

او در خصوص در حوزه آموزش پیگیری برنامه های استراتژیک دانشکده ها  نیز گفت: پیگیری چشم انداز کلان منطقه آمایشی ۲ برای سال ۱۴۰۸، رایزنی جهت افزایش تعداد اعضای هیات علمی تمام وقت در صورت امکان ، رایزنی با شورای گسترش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جهت افزایش رشته های تخصصی ، رایزنی جهت افزایش تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی  در استان و توسعه دانشکده علوم پزشکی خوی  از آن جمله اند.

دکتر ولی زاده ادامه داد: توسعه کارهای انجام شده جهت افزایش رتبه بندی دانشگاه و افزایش نمایه مجلات ، رایزنی جهت بهبود بیشتر علم و تولید مقالات نیز در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به  پیگیری تکمیل و توسعه ریز ساخت های بهداشتی استان  گفت: در حوزه معاونت توسعه پیگیری و دریافت مطالبات دانشگاه ، بهبود روند پرداختی به پرسنل و پزشکان و شرکت های دارویی و اتمام پروژه های بیمه تکمیلی، پیگیری بهبود ضریب نیروی انسانی شاغل، مطالبات پرسنل بازنشسته نیز جز برنامه های کاری پیش رو خواهد بود.

 دکتر ولی زاده  در پایان تصریح کرد:  جهت انجام کارهای ذکر شده بنده نیاز به یاری و کمک  همکاران دلسوز، لایق و کاربلد دارم و دست دوستی و همیاری به سوی همکاران دانشگاه، اعضای هیات علمی دراز می کنم تا با در نظر داشتن خطوط قرمز ازجمله قانون گریزی و تخلف در این شرایط معیشتی سخت در کنار مردم استان و برای کاهش آلام این مردم شریف قدم برداریم و موجبات رضایت خالق و مخلوق شویم.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ٨ ساله دکتر آقازاده، دکتر محمدامین ولیزاده حسنلویی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی معارفه شد

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست