اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست شهرداری ارومیه گفت: بیش از ٧٠ درصد درآمد شهرداری ها وابسته به صدور پروانه ساخت و طرح تفصیلی است و در چند سال گذشته تنها ٢٠ درصد طرح تفصیلی در شهر تحقق یافته است.

غلامرضا عدل دوست  در چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بیان کرد: اولویت اصلی شورای ششم شهر ارومیه برای ۴ سال آینده،  تدوین برنامه های مدون،  سیاست گذاری و نظارت باشد و انتظارت شورا از شهرداری در اولویت های بعدی قرار گیرد.

او اظهار داشت: طی سال گذشته، در ستاد سلامت اداری دستور العمل انتخاب مدیران تهیه شده و تحقق این مهم در بدنه شهرداری در گرو تبعیت کامل از این دستور العمل است.

عدل دوست بیان کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر پروانه ساخت دراراضی قولنامه ای برای کاربری های مسکونی و اراضی با بیش از ۶٠ درصد ساخت و ساز صادر می شود.

سرپرست شهرداری ارومیه با اشاره به طرح تفصیلی گفت: طرح تفصیلی از نگاه کارشناسان آن بر مبنای درآمد برای شهرداری ها تدوین نشده با اینکه بیش از ٧٠ درصد درامد شهرداری ها وابسته به صدور پروانه ساخت و طرح تفصیلی است اما در چند سال گذشته تنها ٢٠ درصد طرح تفصیلی در شهر تحقق یافته است.

عدل دوست افزود: بروز رسانی تجهیزات آتش نشانی جهت مقابله با حوادث احتمالی از اولویت ها و در بودجه شهرداری لحاظ شده است . همچنین رشد و تعالی سازمانی از طریق معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری در حال اجرا است.

 سرپرست شهرداری ارومیه گفت:  بدهی های شهرداری ارومیه با اولویت بندی پرداخت می شود و با توجه به عدم راه اندازی خزانه داری متمرکز،  مقوله استقلال مناطق راکد مانده است.

او ادامه داد: خرید قیر جهت آسفالت و ترمیم معابر برای دومین بار به مناقصه گذاشته و در صورت عدم تحقق آن با مصوبه شورا از طریق ترک تشریفات از بورس نسبت به خرید قیر اقدام شود.

عدل دوست تاکید کرد: در حال حاضر شهر ارومیه با هزینه بسیار بالای اداره می شود و بیاد به مقوله راهکارهای جدید افزایش درآمدهای شهرداری نگاه ویژه ای شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست