اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۳۳۷ کودک در حال حاضر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند.

مهدی سهیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون پنج هزار و ۳۳۷ کودک یک تا هفت ساله تحت حمایت کمیته امداد استان هستند اظهارداشت: از این تعداد، یک هزار و۷۸۳ کودک در مناطق محروم آذربایجان غربی هستند.

وی از حمایت یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومانی کمیته امداد استان از کودکان زیر شش سال خبر داد و افزود: در نیمه نخست سال جاری، یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان برای حمایت از کودکان زیر شش سال خانواده های نیازمند آذربایجان غربی پرداخت شده است.

سهیلی ادامه داد: این طرح در قالب حمایت از کودکان زیر ۶ سال و به منظور جلوگیری از ابتلا به سو تغذیه این کودکان در قالب توزیع مواد پروتئینی اجرا می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به همکاری های نزدیک مراکز بهداشتی برای اجرای موفقیت آمیز این طرح، افزود: همچنین بیش از دو هزار کودک مبتلا به سوء تغذیه با همکاری مراکز بهداشت و درمان در سراسر آذربایجان غربی شناسایی شده و از خدمات این نهاد بهره می برند.

سهیلی یادآور شد: کمیته امداد منطقه یک ارومیه دارای بیشترین و همچنین شهرستان انزل دارای کمترین کودک مبتلا به سو تغذیه در آذربایجان غربی هستند.

وی با تاکید بر حمایت های کمیته امداد از کودکان مبتلا به سو تغذیه، تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری، ۱۲ هزار سبد کالا برای کودکان زیر شش سال کمیته امداد آذربایجان غربی توزیع شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به استمرار توزیع سبد کالا در میان کودکان مبتلا به سو تغذیه، عنوان کرد: توزیع بسته های سبد کالا در میان کودکان مبتلا به سو تغذیه کمیته امداد استان به صورت مستمر و ماهانه بوده و شامل اقلام پروتوئینی، جبوبات، میوه جات، گوشت، لبنیات و سبزیجات می شود.

وی با تاکید بر حمایت از مادران دارای کودک شیرخواره آذربایجان غربی، بیان کرد: بیش از ۶۰ نفر از بانوان باردار و دارای کودکان شیرخواره کمیته امداد این استان از بسته های حمایتی این نهاد برخوردار هستند.

سهیلی اظهار داشت: ادامه فعالیت و تقویت برنامه های حمایت از کودکان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی، از مهم ترین اهداف این نهاد در نیمه دوم سال جاری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست