اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با اتمام زمان رسمی تبلیغات یک روز آرامش در تمامی حوزه های انتخابیه سراسر کشور حکمفرماست و سکوت امروز و گمانه زنی های انتخاب کاندیدای اصلح برای فردا در حوزه انتخابیه پیرانشهر و سردشت نشان از یک تغییر دور از انتظار دارد.به گزارش خبرنگار کردپرس؛ یک هفته تبلیغات رسمی کاندیداهای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور چهارشنبه شب به پایان خود رسید.

یک هفته هیاهو و شور و شوق تبلیغاتی در حوزه انتخابیه شهرستان های پیرانشهر و سردشت هم همزمان با سراسر کشور شروع و در نهایت به پایان خود رسید.

اما آنچه در این میان جای تامل است؛ آرامش نسبی حاکم در روز پنجشنبه ( یکم اسفندماه) در این حوزه می باشد.

امروز تقریبا سکوت عجیبی در سطح شهر پیرانشهر حکمفر  بود و طرفداران کاندیداهای حاضر در صحنه هر کدام به شیوه های مختلف و در سکوتی قبل از طوفان فردا مشغول تغییر سبد آرای کاندیدای خود هستند.

یک هفته شلوغی شهر و روستا و بازار گرمی کاندیداها برای رسیدن به بهارستان و اظهار نظرهای گاها عجیب و دور از انتظار عموم و حتی خود رقبای حاضر در صحنه تصور رهایی از سالها مشکلات و کم‌کاریهای ادوار گذشته را در اذهان عمومی تداعی می کند.

هر چند در برخی نشست های فعلی؛ مردم هنوز به استناد شعارهای سالهای نه چندان دور دلسرد این عرصه هستند چرا که شاید این بار نیز وضعیت همان تکرار ادوار گذشته باشد.

اما با اعتقاد به اینکه هر روز برای تغییر و رسیدن به خواسته های عمومی می توان امیدوار بود این بار هم به انتظاری فردای طوفانی چشم به روز جمعه( ۲ اسفند) دوخته اند تا شاید این بار با رای آنها شاهد توسعه ی بیشتر و رفع مشکلات در عرصه های مختلف باشند.

سکوت امروز و گمانه زنی های انتخاب کاندیدای اصلح برای فردا در حوزه انتخابیه پیرانشهر و سردشت نشان از یک تغییر دور از انتظار دارد که در دوره جدید و بویژه در غیاب نماینده فعلی و دو دوره این حوزه بیانگر بسیاری از ناگفته هائیست که در روز اعلام نتایج رسمی بدست خواهد آمد.

انتخابات مجلس یازدهم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه دوم اسفندماه در حوزه انتخابیه پیرانشهر و سردشت هم برگزار خواهد شد.

در حوزه پیرانشهر و سردشت ۷ نفربنام های ۱) کمال حسین پور ۲) کاوه حیاک ۳) اسماعیل شمسی ۴) حمزه شمعی ۵) کمال قادرپور ۶) هاجر قادری ۷) علی محمدیان و فاروق رسولی برای کسب یک صندلی به رقابت می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست