اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان صبح امروز با حضور در محل استانداری با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کردند.

اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی، مسائل و مشکلات خود را نیز با مقام عالی استان در میان گذاشتند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار بر لزوم استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی تاکید کرد و گفت : نظام مهندسی ساختمان استان با ۱۷ هزار نفر عضو، ظرفیت بسیار خوبی برای استان است و باید از این ظرفیت در جهت تقویت‌ و توسعه ‌فرهنگ ‌و ارزش های ‌اسلامی ‌در معماری‌ و شهرسازی‌ و ارتقای ‌کیفیت ‌خدمات‌ مهندسی ‌و نظارت‌ بر حسن‌ اجرای ‌خدمات‌ استفاده شود.

شهریاری همچنین از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خواست در خصوص بازآفرینی، نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده در استان طرح و برنامه ارائه دهند.

گفتنی است سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی از اسفند ماه سال  ١٣۶٩فعالیت خود را در استان آغاز نموده و اکنون نیز قریب به ۱۷ هزار عضو دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست