اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی گفت: در طول ماه مبارک رمضان این استان در زمینه جمع‌آوری و جذب کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد رتبه دوم کشور را کسب کرد.

مجتبی محمدی اظهار کرد: در سایه محبت و مساعدت مردم و خیران نیک‌اندیش استان‌های بزرگی را پشت سر گذاشته و در آزادی زندانیان گام‌های موثری برداشتیم.

وی افزود: امسال میزان مشارکت‌ خیران و مردم نوعدوست استان در آزادی زندانیان نسبت به سال گذشته بیش از ۱۱ برابر شد.

محمدی ادامه داد: مشارکت خیران و مردم نوعدوست آذربایجان‌غربی و همچنین مردم و مسوولان شهرستان میاندوآب که در بحث برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان و کمک‌هایی گه برای آزادی زندانیان داشتند جای قدردانی دارد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی اضافه کرد: طی ۲ سال گذشته میاندوآب در زمینه جلب و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آزادی زندانیان در استان آذربایجان غربی سرآمد بوده است.

محمدی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته برای اولین بار در سطح استان جشن گلریزان به صورت مجازی در این شهرستان برگزار شد، گفت: سال گذشته نیز که کمک‌های مردمی قابل توجهی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد جمع‌آوری شد که میاندوآب در استان رتبه برتر را کسب کرد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی به منظور حضور در جلسه اشتغال و حرفه‌ای آموزی زندانیان میاندوآب به این شهرستان سفر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست