اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان سال بالغ بر چهار هزار واحد مسکن مهر در شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت تکمیل  و به افتتاح خواهند رسید.

سیدمحسن حمزه‌لو با بیان این مطلب افزود: در استان آذربایجان‌غربی بیش از ۴۰ هزار واحد مسکن مهر داشته‌ایم که از این تعداد، هشت هزار واحد ناتمام است و سه هزار واحد از آن شامل واحدهایی است که دارای معارض حقوقی و قضایی هستند.

او ادامه داد: اما واحدهایی را که تعهد داده‌ایم تا پایان سال تکمیل و به مردم تحویل دهیم بالغ بر چهار هزار واحد است که این تعداد در شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت قرار دارد و با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی و اولویتی که در این خصوص وجود دارد در اولین فرصت این واحدها را تکمیل می‌کنیم و به افتتاح خواهیم رساند.

حمزه لو با اشاره تشکیل به کارگروه تخصصی رفع موانع مسکن مهر در استان افزود: در این کارگروه به‌صورت مستمر و مداوم جلساتی را با دستگاه‌های خدمات‌رسان استان برگزار می‌کنیم تا از ظرفیت‌های آن‌ها برای تکمیل این واحدها استفاده کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این استان همزمان با سراسر کشور، با هدف تولید و عرضه ٢٠هزار و ٩٧٠ واحد مسکونی نیز اجرا می شود.

او ادامه داد: در تعدادی از شهرستان‌هایی که زمین فراهم نبود نیز اقدامات لازم برای این که زمین‌ها را به درون محدوده بیاوریم و روند اداری این کار را شروع کرده‌ و با مکاتباتی که با ستاد وزارت راه و شهرسازی داشتیم، تلاش شد تا در روند الحاق این زمین‌ها به محدوده تسریع صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست