اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: «حسین خسروی کلتپه»، «شیرکو دلپاک» و «حمزه مرادی» نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه از ادامه حضور در انتخابات انصراف خود را اعلام کردند.

، لقمان خسروپوراظهار داشت: این نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز با ارائه نامه مکتوب و رسمی انصراف خود از شرکت در انتخابات را به فرمانداری این شهرستان اعلام کردند.

وی ادامه داد: با انصراف این نامزدها در حوزه انتخابی شهرستان بوکان تعداد کاندیداهای انتخاباتی حوزه بوکان به پنج نفر کاهش یافت که از این تعداد چهار نفر مرد و یک نفر زن هستند.

خسروپوراضافه کرد:  شمار نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این شهرستان با انصراف این تعداد در مقایسه با دوره قبل سه نفر کمتر است.

رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوکان ادامه داد: ۱۷۸ هزار نفر واجد شرایط رای‌دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه هستند که از این تعداد ۹ هزار و ۶۴۰ نفر برای اولین‌بار پای صندوق‌های رای می‌روند.

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: در این شهرستان  ۱۵۹ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای بوکانی‌ها در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۸۷ صندوق شهری و ۷۲ صندوق در روستا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست