اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با مثبت ارزیابی کردن جنبش«از ما» توسط خبرگزاری مهر گفت: شفافیت و پاسخگویی در انتخابات وتبیین آن از سوی رسانه ها منجر به مشارکت و انتخاب اصلح می شود.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شفافیت و پاسخگویی از ضروریات برنامه‌ها و عملکرد نامزدهای انتخابات است، افزود: این دو اصل مهم نه بعد از انتخابات و روی کارآمدن شوراها بلکه قبل از انتخابات و حین تبلیغات باید تبیین و به عنوان مطالبه عمومی از سوی رسانه‌ها با روش‌ها و ابزار مختلف همانند راه اندازی پویش و چالش مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه جای خالی شفافیت، پاسخگویی و شایستگی و تبیین آنها برای آگاهی بخشی به مردم در راستای انتخاب آگاهانه و اصلح احساس می‌شد، عنوان کرد: راه اندازی پویشی تحت عنوان جنبش «از ما» از سوی خبرگزاری مهر نشان از تعهد و عملکرد شایسته این رسانه است و تمامی نامزدهای این دوره با این پویش همراهی کنند.

ذاکر خاطرنشان کرد: با توجه به کسرت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شورای نظارت و اجرایی صلاحیت عمومی و شکلی نامزدها را مدنظر قرار می‌دهد در حالی که صلاحیت کارآمدی، نوآوری و علمی نامزدها با رعایت شفافیت و پاسخگویی می‌تواند بیش از پیش برای مردم و جامعه از سوی رسانه‌ها تبیین شود.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم در انتخاب اصلح و آگاهانه گفت: پویش جنبش «ازما» با اجرای درست و دقیق چالش شفافیت و پاسخگویی و بیان این دو اصل به عنوان مطالبه عمومی می‌تواند نقش مهمی در تشکیل شوراهایی کارآمد و توانمند ایفا کند دعوت می‌کنم نامزدهای این دوره از انتخابات شوراها در این پویش شرکت کنند.

وی با بیان اینکه امروز به دلیل فضای مناسب گردش اطلاعات و نقش مهم شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نسبت به دوره‌های گذشته مردم دیگر فریب شعارهای فریبنده و در برخی مواقع توخالی را نمی‌خورند، گفت: نامزدهایی که در بیان گرفتار و رفتار شفاف بوده و به اصل پاسخگویی معتقد باشند شانس بهتر و بیشتری در انتخابات خواهند داشت.

ذاکر جلب مشارکت حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: این دوره از انتخابات در کشور از اهمیت زیادی برخوردار است مردم، رسانه‌ها و گروه‌های مختلف باید با اتحاد و همبستگی زمینه برگزاری انتخاب باشکوه مبتنی بر انتخاب آگاهانه را فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست